9 sposobów na to, jak pomóc dzieciom opanować stres podczas blokady


Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę

Z COVID-19 zbierającym żniwo w naszym życiu, i społecznym dystansem, izolacją, kwarantanną, szczepionką, i innymi podobnymi słowami stającymi się częścią naszej regularnej rozmowy, gdzieś nasze dzieci również przechodzą przez wiele stresu, tak jak my, dorośli.

Pomaganie dzieciom w radzeniu sobie ze stresem podczas blokady

Chociaż izolacja, fizyczne i społeczne oddalenie jest nową normą, doprowadziło to do ogromnej fizycznej i psychologicznej presji na dzieci. Od ich kalendarza akademickiego i wakacji letnich do sposobu ich życia, wszystko odwróciło się do góry nogami. Dodatkowo, wprowadzenie zajęć online i ograniczony kontakt z kumplami i krewnymi sprawiły, że znalazły się one w trudnej sytuacji. Zgodnie z CDC (Centers For Disease Control and Prevention), małe dzieci i nastolatki są bardziej podatne na kryzys wywołany przez Coronę.

Wiemy, że jako rodzic, zrozumienie tego, co twoje dziecko przeżywa emocjonalnie może być dość trudne, ponieważ większość dzieci albo nie potrafi, albo ignoruje komunikowanie swoich uczuć. Jednakże, dla każdego problemu istnieje rozwiązanie. A jeśli chodzi o rozwiązanie jakiegokolwiek problemu, musisz dotrzeć do jego źródła i zrozumieć go w pierwszej kolejności. Oto znaki, które musisz zauważyć, aby zrozumieć, czy Twoje dziecko przechodzi stres emocjonalny -

    Jeżeli twój dziecko sen wzór wydaje się nieregularny, jeżeli on/ona śpi więcej lub mniej niż normalnie, ja może być ewentualnym znakiem że on/ona cierpi od stresu.
    Utrata apetytu lub zwiększone pragnienie jedzenia jest również oznaką depresji. Tak więc, jeśli twoje dziecko nie chce jeść, nawet swojego ulubionego, lub jego/jej wielkość porcji wzrosła, jest bardziej prawdopodobne, że jest zestresowane.
    Wahania nastroju mogą również sugerować, że Twoje dziecko przechodzi przez jakiś trudny proces w głębi duszy. Jeśli znajdziesz go/ją pokazując losowy wybuch emocji, może to oznaczać, że twój maluch jest zaniepokojony. Obejmuje to złość, smutek, strach, płaczliwość, drażliwość, agresywność itp.
    Czy Twoje dziecko stało się bardziej świadome swojego zdrowia? Czy Twoje dziecko stało się bardziej świadome swojego zdrowia, czy szuka oznak choroby w swoim ciele? Czy prosi o częste upewnianie się co do swojego samopoczucia? Jeżeli tak, to dziecko może obawiać się zachorowania z powodu pandemii.
    Dzieci w sytuacjach stresowych wolą przebywać w otoczeniu osób (głównie rodziców i rodzeństwa), z którymi czują się bezpiecznie i pewnie. Tak więc, jeśli twój syn lub córka wykazuje zwiększone przywiązanie do ciebie, może mieć trudności z poradzeniem sobie ze scenariuszem kryzysu zdrowotnego.
    Izolacja lub wyłączenie się z otoczenia to sposób, w jaki wiele dzieci reaguje na stres i niepokój. Dlatego tak ważne jest, aby monitorować te cechy i odpowiednio na nie reagować.
    Łatwe rozpraszanie się i brak koncentracji przez większość czasu pokazują, że dana osoba jest czymś zaniepokojona. Odnosi się to również do dzieci. Jeśli więc zauważysz, że Twój maluch łatwo się rozprasza lub nie jest w stanie skupić się na żadnym zadaniu, które mu powierzono, Twój ukochany syn lub córka potrzebuje pomocy.

Jeśli zauważysz którykolwiek z powyższych znaków w zachowaniu swojego dziecka, powinieneś wiedzieć, że nadszedł czas, aby porozmawiać z nim/nią i pomóc mu/jej przez emocjonalny bałagan.

9 sposobów, jak pomóc dzieciom opanować stres podczas zamknięcia szkoły

Oto niektóre z najlepszych sposobów, aby pomóc swoim pociechom w radzeniu sobie ze stresem podczas blokady.

#1 Rozmawiaj z dziećmi

Wiele dzieci znajduje pocieszenie w byciu cichym i odosobnionym. Jeśli jednak czujesz, że ich rytm rozmowy z Tobą nagle się obniżył, Twoje dziecko może być zestresowane i zdenerwowane. Nie besztaj go za to, że tak się zachowuje. Zamiast tego rozmawiaj z nim proaktywnie. Staraj się angażować je w robienie pozytywnych i kreatywnych rzeczy. Połącz swoje dzieci z ich przyjaciółmi i bliskimi krewnymi przez telefon i rozmowy wideo, aby nie czuły się odizolowane.

#2 Wprowadź ustrukturyzowaną rutynę

Dzieci są przyzwyczajone do szczególnej rutyny wynikającej z ich szkolnego życia. Jednak podczas tej globalnej pandemii, a następnie zamknięcia, ta rutyna jest nieco zakłócona. To, co powinieneś zrobić, to zaplanować codzienną rutynę dla swoich dzieci. To pozwoli mu/jej być w zdyscyplinowanej praktyce z mniej czasu, aby siedzieć bezczynnie i nic nie robić. Zrób ustrukturyzowaną rutynę dla studiów, gier, aktywności fizycznej, rozrywki, posiłków, jak również ich czasu snu. W ten sposób twoje dziecko będzie czuło się zrelaksowane i skupione.

#3 Poczuj ich niepokój i pomóż im odpowiednio

Czy Twój syn lub córka odczuwa niepokój w związku z sytuacją wokół nich? Na przykład, zadaje zbyt wiele pytań na temat COVID-19 lub staje się spięty, kiedy rozmawiasz o kryzysie zdrowotnym lub przełączasz kanał informacyjny? Jeśli tak, to nie zamieść niczego pod dywan. Może to być dla nich przytłaczające. Ważne jest, aby mądrze poradzić sobie z tą sytuacją. Możesz opowiedzieć scenariusz swoim dzieciom z odpowiednimi filtrami, aby nie wpadły w depresję i ograniczyć ekspozycję na wiadomości i ograniczyć się do wiarygodnych źródeł niż surfowanie po każdym kanale w telewizji.

#4 Kontroluj korzystanie z mediów społecznościowych

Media społecznościowe rządzą światem już teraz. Szukamy różnych platform mediów społecznościowych dla naszej codziennej dawki rozrywki. Nasze dzieci również nie są na to obojętne. Są one bardziej do niego zamiast. Jednak uzależnienie się od mediów społecznościowych może być szkodliwe zarówno dla zdrowia fizycznego, jak i emocjonalnego. Plus, z łatwym dostępem do informacji i wiadomości, dzieci mogą uzyskać informacje o wszystkim i wszystko dzieje się wokół, w tym hoax i fałszywe te. Tak więc, powinieneś kontrolować ich korzystanie z mediów społecznościowych, nie na siłę, ale taktownie.

#5 Twoje dzieci potrzebują Cię najbardziej

Ze względu na pandemię, wszyscy jesteśmy zamknięci w naszych domach. Jest to rzeczywiście trudny czas dla nas wszystkich, w tym dla naszych dzieci. Nieważne, czy pracujesz w domu, czy nie, bardzo wskazane jest, abyś spędził trochę czasu również ze swoimi dziećmi. Im więcej uwagi i troski poświęcasz swojemu dziecku, tym lepiej będzie ono znosić ten stresujący stan. Tak więc, spędzaj z nimi czas wysokiej jakości, baw się z nimi, pomagaj im w nauce i hobby, aby poczuły się lepiej.

#6 Przygotuj się i spędź trochę czasu na zewnątrz

Pobyt wewnątrz domu przez całą dobę jest stresujące. A na dodatek, jeśli jest to jakiś-śmiertelny-choroba-indukowane pobyt w domu wiertła, to może być psychicznie dręczące. Jednak można spędzić trochę czasu poza domem z wszystkich swoich społecznych dystansowania i sanitizing broni gotowy. Co więcej, możesz również iść i bawić się z dziećmi na swoim podwórku, dachu, lub iść na małe spacery w sąsiedztwie, utrzymując społeczny dystans, jeśli wyjście na zewnątrz nie jest możliwe.

#7 Obserwuj swoje zachowanie przed swoimi dziećmi

Zrozumiałe jest, że możesz być również zestresowany z powodu tego wszystkiego, co dzieje się wokół. A kiedy my, dorośli, stajemy się spięci, często zaczynamy używać brzydkich słów i próbujemy obwiniać się nawzajem za niepowodzenia. Pamiętaj, że może to być szkodliwe dla Twoich dzieci. Dlatego uważaj na słowa, zanim zaczniesz mówić, bo to może zadecydować o tym, co twoje dzieci będą robić. Ponadto, COVID-19 jest infekcją wirusową i może przytrafić się każdemu. Tak więc, przed dokonaniem jakichkolwiek nieświadomych komentarzy na ten sam, coraz swoje prawa fakty byłyby najlepszą rzeczą do zrobienia.

#8 Przydziel im zabawne zadania i zadania

Kiedy dostarczasz swoje dzieci z konkretnych zadań, mają tendencję do dostać pochłonięty w nim, co z kolei pomaga wyeliminować ich stres w dużym stopniu. Możesz przydzielić im różne prace domowe, takie jak pomoc w zmywaniu naczyń lub czyszczenie blatu, lub zorganizować rozgrywki. Wszystko, co musisz zrobić, to stworzyć dla nich zabawne i kreatywne środowisko, tak aby trzymały się z dala od negatywnych aspektów związanych z pandemią. Kiedy ich umysły są zajęte czymś twórczym i satysfakcjonującym, będą szczęśliwe i zrelaksowane.

Szukasz zabawnych sposobów, aby zaangażować swoje dzieci i zachować je szczęśliwy, wszystko w bezpieczeństwie swoich domów? Następnie musisz wypróbować sesje Healthify Studio, które są przeznaczone wyłącznie dla nich!

#9 Unikaj zmuszania ich do nauki przez cały czas

Dlaczego marnujesz swój czas? Idź do swojego pokoju i ucz się. Wielu rodziców stosuje technikę studiowania, aby kontrolować umysły swoich dzieci i trzymać je z dala od rozmów o globalnej pandemii. Zaleca się, aby nie robić tego swojemu dziecku. Jest wiele innych sposobów, aby utrzymać je zaangażowane. Tylko nauka i brak czasu na zabawę sprawi, że będą bardziej przygnębione. Ponadto stracą zainteresowanie wszystkim, co je otacza. Tak, wiemy, że nauka jest również niezbędna, ale jak już wcześniej wspomniano, wprowadź rutynę dla swoich maluchów i nie zmuszaj ich do niczego.

To minie, do tego czasu bądź cierpliwy i utrzymuj swoje dziecko szczęśliwe!

To są jedne z najlepszych sposobów, aby pomóc dziecku opanować stres podczas zamknięcia szkoły. I pamiętaj, że z Coroną na pewno możemy walczyć. Wystarczy silna odporność i umiejętność zdrowego stylu życia. Im szczęśliwsze będą Twoje dzieci, tym silniejsza będzie ich odporność.

Tags: COVID-19Kidskids zdrowie i dobre samopoczuciekids stres i niepokójlockdown stresspandemia wpływ na dziecisways to help your kids manage stress


Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę

Autor