Obsługa w banku

Bank nie jest instytucją charytatywną, powołaną do rozwiazywania naszych problemów. Jest to instytucja zajmująca się obrotem pieniędzmi powierzanymi jej przez osoby fizyczne i instytucje. Ponieważ jednak najważniejszą osobą w banku jest zawsze klient, banki przywiązują coraz większą uwagę do obsługi klienta. Bądźmy szczerzy w Polsce jest sporo instytucji bankowych i panuje miedzy nimi spora konkurencja. Wybierając usługi konkretnego banku kierujemy się przede wszystkim interesem finansowym. Pójdziemy tam, gdzie oferowane są nam lepsze warunki finansowe. Ponieważ jednak różne banki bardzo często mają zbliżone propozycje, coraz częściej zwracamy uwagę na to, jak jesteśmy obsługiwani i to na każdym etapie korzystania z instytucji bankowych. Najczęściej mamy do czynienia z osobami pracującymi przy wypłacaniu pieniędzy. Jeśli jednak będziemy chcieli skorzystać z pożyczek lub kredytów, na pewno udamy się do doradców bankowych. Zadaniem doradcy bankowego jest przedstawienie nam oferty, która nas zadowoli. Nie możemy się jednak łudzić. Doradca jest zatrudniony przez określony bank i to jego interesy ma przede wszystkim chronić. My jako klienci oczekujemy jedynie rzetelnego przedstawienia informacji, które nas interesują. Warto porównać oferty różnych banków w tej samej dziedzinie i dopiero wybrać ten, który przedstawia nam bardziej korzystne warunki.

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply